RU  |  EN

ISSN  1684-792X

Issue 46

ECONOMY

UDK: 658.5.011

ACCOUNTING FOR THE FISCAL POLICY OF THE STATE WHEN SELECTING SELECTION CRITERIA FOR THE MANAGEMENT OF MARKETING OF THE COMPANY

LEONOV Yury Evgenyevich


The article considers the structure of influence of modern tax policy on the marketing activity of an organization. The author lists main tax doctrines taking into account their impact on the activity of an organization. It is concluded that the structure of tax bases and doctrines is becoming a criteria for the control of implementation of corporate strategy, systems of additional restrictions when choosing functional strategies of behavior.

Keywords: tax; налоги; маркетинг; функциональная стратегия поведения; marketing; functional strategies of behavior.

Pages: 120 - 123

Date: 09.07.2011

Bibliography:

  • Путилин Д. Опасные налоговые схемы. 2-е изд., испр. и доп. М.: Альпина Паблишерз, 2009. 347 с.
  • Об определении Конституционного Суда Российской Федерации от 8 апреля 2004 г. № 169-0 (получено от пресс-службы Конституционного Суда Российской Федерации)» 11 октября 2004 г.



Back to Table of Contents